ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ: Ημερομηνία έναρξης της συζήτησης για το Μεσοπρόθεσμο η Τετάρτη στις 16:30 ▬ Σε 24ωρο κλοιό εισέρχεται από τις 07:00 το πρωί της Τετάρτης ο χώρος περιμετρικά της Βουλής ▬ Γ.Σ.Ε.Ε. και Α.Δ.Ε.Δ.Υ την Τετάρτη στις 11:00 συγκέντρωση στο Πεδίον του Άρεως και πορεία προς τη Βουλή. Αγανακτισμένοι στην Ελλάδα: Παραίτηση Γιώργου Λιάνη από το ΠΑΣΟΚ
Στο κάτω μέρος της σελίδας μπορείτε να πατήσετε like, tweet, ή "μοιραστείτε" ώστε να διαδώσετε το blog. Ευχαριστούμε!

Παραίτηση Γιώργου Λιάνη από το ΠΑΣΟΚ

Την ανεξαρτησία του από το ΠΑΣΟΚ διεκδίκησε πριν από λίγη ώρα ο βουλευτής Γιώργος Λιάνης μέσω τετρασέλιδης επιστολής-φωτιά που απέστειλε στον πρόεδρο του κόμματος. Η ενέργειά του αυτή συρρικνώνει την δύναμη του κυβερνώντος κόμματος που μετρά πλέον 155 βουλευτές ενώ δεν αποκλείεται να ανοίξει τον δρόμο και για…. άλλες παραιτήσεις ενόψει της συζήτησης του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος που ξεκινά αύριο στην αρμόδια επιτροπή.

Ο κ. Λιάνης στην επιστολή του μεταξύ άλλων αναφέρει:


«Ψήφισα το Μνημόνιο 1 γιατί πράγματι πίστευα ότι η Ελλάδα θα χρεωκοπούσε και ότι χιλιάδες Έλληνες δεν θα είχαν να πληρωθούν μισθούς και συντάξεις. Για την πράξη εκείνη ήθελε σιδερένια σπλάγχνα. Το μεσοπρόθεσμο σημαίνει επιπρόσθετα βάρη για τους αδύναμους και τους μη έχοντες. Σημαίνει επιδρομή στα εισοδήματα αναδρομικά και για μία πενταετία. Αυτά τα μέτρα θέλουν σπλάγχνα τίγρης για να τα ψηφίσεις κι εγώ δεν τα διαθέτω.»

2 σχόλια:

Θεοδόσης Μ είπε...

Δεν ξλερω τι είναι οι ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Μόλις όμως μου αφέρεσαν το δικαίωμα να κάνω comments στα λεγόμενά τους στο Facebook. Φυσικά δεν τους άρεσαν οι απόψεις μου και ίσως και τα καυστικά μου σχόλια. Κοινώς ΕΠΕΣΕ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ. Δεν ξέρω τι είναι λοιπόν οι ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΙ αλά μάλλον δεν είναι αυτοί που θα μας σώσουνε από τίποτα. Και σίγουρα δεν είναι αυτοί που θα δώσουνε λύσεις. Λυπάμαι...

Είμαι απ' αυτούς που σκέφτονται και έχουν τη δύναμη να προτείνουν και να λένε φωναχτά τη γνώμη τους, δεν είμαι όμως πρόβατο που ακολουθεί τυφλά το βοσκό.

Για λίγο πίστεψα ότι κάτι είχε αλλάξει... αλλά όχι ο "Έλληνας" παραμένει "Έλληνας".

Ανώνυμος είπε...

Θοδοση Μ

είμαι κι εγώ μέλος σε δυο σελιδες των Αγανακτισμένων στο Συνταγμα και σχολιαζω σχεδόν κάθε μέρα , αλλοτε διαφωνω κι αλλοτε συμφωνώ, αλλά κανεις δε με διεγραψε. Αλλωστε ειναι τόσα πολλά τα σχόλια (και χιλιάδες τα μέλη)που φαντάζομαι ότι οι δθαχειριστές δε θα προλαβαίνουν να τα διαβάζουν. Συγνώμμη που ρωτώ αλλά μηπως είσαι spam ή τρολ ή γράφεις ότιδηποτε ασχετο? Γιατί τωρα τελευταια γεμισε η σελιδα από δαυτους.